
Star Wars 24 - PBF w realiach Gwiezdnych Wojen. Najbardziej rozbudowany PBF w galaktyce!
MOC
Każdą z mocy można trenować, by była ona bardziej niezawodna. Jeżeli wymagane są np. 3 pkt WNM, a my będziemy już posiadali 6, otrzymujemy nowy poziom umiejętności. Im wyższy poziom tym większe i lepsze efekty osiągniemy. Jest to istotne przy rzutach kiedy chcemy osiągnąć jakiś cel. 
Na kartach postaci zaznaczamy tylko poziom danej umiejętności, a nie np. liczbę pkt perswazji, z jakimi mamy do czynienia przy "Perswazji Mocą".
---
Pchnięcie mocy
Pchnięcie mocy to jedna z umiejętności Jedi i Sithów oraz istot wrażliwych na moc. Polega ona na skupieniu mocy w ciele i wypuszczenia jej przez dłoń w celu powalenia przeciwnika, pchnięcia jakiegoś przedmiotu itp.
Każdy następny poziom zwiększa siłę pchnięcia
Wymagania:
Punkty umiejętności: 5
Strona: 0
Wrażliwość na moc: 5
Koszt PM:
---
Perswazja mocą
Działanie Mocą na istoty o słabych umysłach w celu wpłynięcia na ich zachowania i decyzje. Na pierwszym poziomie otrzymujemy 10 pkt perswazji. By moc zadziałała, musimy mieć więcej pkt perswazji, niż obiekt użycia mocy, posiada inteligencji.
Każdy następny poziom dodaj nam 5 pkt perswazji.
Wymagania:
Punkty umiejętności: 8
Strona: 0
Wrażliwość na moc: 10
Koszt PM:
--- --- --- --- --- --- --- ---
JASNA STRONA MOCY
Tarcza Mocy 
Jedi skupiają moc wokół siebie, tworząc barierę, która pochłania część obrażeń zadanych postaci. Na poziomie 1szym pochłania 10 pkt obrażeń. Po wykorzystaniu, tarcza znika.
Każdy następny poziom zwiększa pochłaniane obrażenia o 5 
Wymagania:
Punkty umiejętności: 15
Strona: 5
Wrażliwość na moc: 18
Koszt PM:
---
Leczenie 
Zranieni Jedi używają midichlorianów które przyśpieszają odbudowę uszkodzonych komórek, i w efekcie leczą nawet głębokie rany. Na 1szym poziomie odnawia 10 pkt życia.
Na każdym następnym poziomie odnawia 5 PŻ
Wymagania:
Punkty umiejętności: 23
Strona: 10
Wrażliwość na moc: 28
Koszt PM:
---
Medytacja bitewna - jasna 
Jest to trudna w opanowaniu umiejętność Jedi która ma na celu podniesienia morale w oddziale sojuszniczym.
Każdy poziom tej umiejętności w czasie użycia (i zależnie od intencji) dodaje modyfikator +1  do wszystkich atrybutów członków oddziału sojuszniczego (nam towarzyszących [max 10 osób]).
Czas trwania : rzut k4 = liczba tur 
Wymagania:
Punkty umiejętności: 45
Strona: 25
Wrażliwość na moc: 53
Koszt PM:
Offline